Źródło: greenchange.org
Źródło: greenchange.org
Łukasz Karolak Łukasz Karolak
196
BLOG

Złote myśli nowej lewicy

Łukasz Karolak Łukasz Karolak Polityka Obserwuj notkę 6

W 1972 roku złożyłem podanie o pracę w alternatywnym przedszkolu we Frankfurcie nad Menem. Pracowałem tam ponad 2 lata. Mój ciągły flirt z dziećmi szybko przyjął charakter erotyczny. Te małe pięcioletnie dziewczynki już wiedziały jak mnie podrywać. Kilka razy zdarzyło się, że dzieci rozpięły mi rozporek i zaczęły mnie głaskać. Ich życzenie było dla mnie problematyczne. Jednak często mimo wszystko i ja je głaskałem - Daniel Cohn-Bendit, poseł do PE - gość specjalny Kongresu Palikota.

Zachęcam także do odwiedzin i "polubienia" mojej strony społeczno-politycznej na FB Łukasz Karolak Wypromuj również swoją stronę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka